Manyetik Servis Müşteri Sadakati Yaratmanın Sırları

“Bir başka müşteri hizmet hitabı daha mı?” Kesinlikle evet! Ama bu alelade bir hizmet kılavuzu değil.Manyetik Servis müşterilerinizi nasıl bir mıknatıs gibi kendinize çekip, onların sadakatini kazanacağınızı size gösterecek.Manyetik Servis’te Chip ve oğlu Bilijack R. Bell çalıştıkları firmada edindikleri tecrübeler ve yaptıkları incelemeler sonucu bir firmayı dünya markası olmaya taşıyan sırları, teknikleri ve ilkeleri kaleme almaktadırlar.”Burada sadece güvenirlik, rahatlık, karşısındakini dinleme ve sürekli öğrenme gibi müşteri bağlılığına ilişkin bildik konulara rastlamayacaksınız. Burada, büyük hizmet kuruluşlarının müşterilerini derinlemesine nasıl tanıyabildiklerine şahit olacaksınız…”

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir